Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

ik kon snel een afspraak maken. Fijn dat dr. Afram uitleg gaf over wat ze ging doen.
Uitstekend

Al vele jaren uitstekend: professioneel en vriendelijk!
Al heel veel jaren kom ik bij Tandheelkunde Nellestein. Zeer tevreden over de behandeling van tan...
Lees meer
Weer heel goed geholpen
Het is niet mijn favoriete uitje, maar als je dan toch naar de tandarts/mondhygiëniste moet dan ...
Lees meer
Deskundig en klantvriendelijk
Iedereen bij Tandheelkunde Nellestein is deskundig en vriendelijk, en dan bedoel ik ook echt iede...
Lees meer
Goed.M
M'n gebied is weer grondig gereinigd door de mondhygiëniste.

Fijne tandarts!
Ik ben ontzettend blij met Ron Steenkist als tandarts. Rustig en vakkundig

Top,vriendelijk en zeer deskundig.
Er wordt rekening gehouden met mijn persoonlijke omstandigheden, ik krijg deskundig en eerlijk a...
Lees meer
Goed
prettige persoonlijke bejegening, goede info en behandeling met aandacht voor mij.

Uitstekende service en vlot geholpen
Een klein defect werd tijdens de controle meteen verhopen. Er was geen nieuwe afspraak voor nodig...
Lees meer
Een heel goede behandeling in alle opzichten
Nogmaals: een heel goede behandeling in alle opzichten

Prettig, aandachtig en goede advisering.
De behandeling is prettig, steeds wordt uitgelegd wat er wordt gedaan en wordt er goed geïnforme...
Lees meer
goed
goed

prima
correcte behandeling

Heel goed
Vakkundig geholpen door Liesbeth.

uitstekend
Uitstekende behandeling

Perfecte vriendelijke betrokken en duidelijke behandeling
Een tandartsbezoek bij deze praktijk zie ik nooit tegenop.

Professioneel en vriendelijk
Fijn dat de benadering persoonlijk is en ook de behandeling duidelijk op maat.

vlotte behandeling, heldere uitleg
Ik kon redelijk snel terecht, de behandeling was vlot en de uitleg helder.

Wat een fijne tandarts
Vriendelijk,correct,en denkt met je mee

Vlot en op tijd behandeld, prettige mensen, die gewoon doen.
Al 10 tallen jaren ga ik hier naar de tandarts. Prettig vind ik dat er met ze te praten valt. Ik ...
Lees meer
Altijd gezellig geen wachttijden
Nvt

Geweldige service
In zeer korte tijd van mijn probleem verlost.

Ik ben weer blij naar huis gegaan.
Er was een kroontje losgelaten, de tandarts heeft de volgende dag alles weer netjes vastgezet.

prima
prima

Heel vriendelijke dame
Super fijn goede bedoelingen