Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
27 september 2023

ik kon snel een afspraak maken. Fijn dat dr. Afram uitleg gaf over wat ze ging doen.

Uitstekend

27 september 2023

Al vele jaren uitstekend: professioneel en vriendelijk!

Al heel veel jaren kom ik bij Tandheelkunde Nellestein. Zeer tevreden over de behandeling van tan...

Lees meer
26 september 2023

Weer heel goed geholpen

Het is niet mijn favoriete uitje, maar als je dan toch naar de tandarts/mondhygiëniste moet dan ...

Lees meer
25 september 2023

Deskundig en klantvriendelijk

Iedereen bij Tandheelkunde Nellestein is deskundig en vriendelijk, en dan bedoel ik ook echt iede...

Lees meer
22 september 2023

Goed.M

M'n gebied is weer grondig gereinigd door de mondhygiëniste.

21 september 2023

Fijne tandarts!

Ik ben ontzettend blij met Ron Steenkist als tandarts. Rustig en vakkundig

19 september 2023

Top,vriendelijk en zeer deskundig.

Er wordt rekening gehouden met mijn persoonlijke omstandigheden, ik krijg deskundig en eerlijk a...

Lees meer
17 september 2023

Goed

prettige persoonlijke bejegening, goede info en behandeling met aandacht voor mij.

15 september 2023

Uitstekende service en vlot geholpen

Een klein defect werd tijdens de controle meteen verhopen. Er was geen nieuwe afspraak voor nodig...

Lees meer
11 september 2023

Een heel goede behandeling in alle opzichten

Nogmaals: een heel goede behandeling in alle opzichten

10 september 2023

Prettig, aandachtig en goede advisering.

De behandeling is prettig, steeds wordt uitgelegd wat er wordt gedaan en wordt er goed geïnforme...

Lees meer
10 september 2023

goed

goed

10 september 2023

prima

correcte behandeling

8 september 2023

Heel goed

Vakkundig geholpen door Liesbeth.

7 september 2023

uitstekend

Uitstekende behandeling

5 september 2023

Perfecte vriendelijke betrokken en duidelijke behandeling

Een tandartsbezoek bij deze praktijk zie ik nooit tegenop.

3 september 2023

Professioneel en vriendelijk

Fijn dat de benadering persoonlijk is en ook de behandeling duidelijk op maat.

28 augustus 2023

vlotte behandeling, heldere uitleg

Ik kon redelijk snel terecht, de behandeling was vlot en de uitleg helder.

23 augustus 2023

Wat een fijne tandarts

Vriendelijk,correct,en denkt met je mee

20 augustus 2023

Vlot en op tijd behandeld, prettige mensen, die gewoon doen.

Al 10 tallen jaren ga ik hier naar de tandarts. Prettig vind ik dat er met ze te praten valt. Ik ...

Lees meer
14 augustus 2023

Altijd gezellig geen wachttijden

Nvt

14 augustus 2023

Geweldige service

In zeer korte tijd van mijn probleem verlost.

10 augustus 2023

Ik ben weer blij naar huis gegaan.

Er was een kroontje losgelaten, de tandarts heeft de volgende dag alles weer netjes vastgezet.

4 augustus 2023

prima

prima

3 augustus 2023

Heel vriendelijke dame

Super fijn goede bedoelingen

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Tandheelkunde Nellestein
Liendenhof 99
1108 HE
Amsterdam - Zuidoost
Do
8:00 - 12:30
13:30 - 17:00
17:30 - 19:30